Februāra sākumā daudzas pirmsskolas (Raipoles ielā 8) grupas izvēlējās kopā ar bērniem rīkot Krāsaino nedēļu, lai padarītu jautrāku un priecīgāku ziemas pēdējo mēnesi. Arī mēneša tēma “Emociju pasaulē” ļoti veiksmīgi tika iekļauta nedēļas aktivitātēs, jo, kā mēs zinām, katru emociju var ietērpt savā krāsā. Kādam “prieks” asociējas ar dzelteno, bet citam varbūt ar sarkano vai balto krāsu. Bet “skumjas”, “izbrīns” un “bailes”… kādā krāsā katram ir šīs emocijas?
Pašā nedēļas sākumā grupas “Zīlīte” bērni ceļoja uz Sarkano zemi. Aktivitātes bija dažādas, bet katru nedēļas dienu tika runāts par kādu citu krāsu. Lasīt tālāk…





Daugavpils Draudzīga aicinājuma vidusskolas (Stāvā iela 41) 6.grupas “Zemene” 4-5 gadīgie bērni februāra pirmo nedēļu veltīja krāsu iepazīšanai un nostiprināšanai. Lai bērni papildinātu zināšanas par krāsām, krāsu jaukšanu, toņiem un krāsu nozīmi, katrai dienai bija piešķirta sava krāsa. Vecāki tika aicināti savus mazuļus ģērbt katru dienu atbilstoši tās dienas krāsai. Skolotājas katru dienu ar bērniem meklēja attiecīgās dienas krāsu sev apkārt.
2023.gada 7. februārī (Aveņu iela 40) un 11.februārī (Valmieras iela 5) mūsu skolas Vecāku klubiņš “Mēs kopā!” sasauca topošo pirmklasnieku vecākus uz savu pirmo nodarbību, kuru vadīja direktores vietniece Jekaterīna Šimane. Nodarbības laikā kopīgi pārrunājām par e-klases mūsdienīgām iespējām un esošajiem mācību priekšmetu programmu paraugiem pamatizglītībā. Vecāku klubiņa uzdevums ir rast optimālus un pēc iespējas labvēlīgākos risinājumus bērnu attīstībai un izaugsmei. 
Somijas Lapzemē no 27.01.– 02.02.2023. pilsētā Rovaniemi notika sestais izglītības darbinieku forums “Life 2023 the shadowing experience teachers heading for a better future”. No 27 dalībvalstīm Baltijas valstis pārstāvēja Daugavpils Draudzīgā aicinājuma vidusskolas direktore Kristīna Ivancova, direktores vietnieces Jekaterina Šimane, Inesa Bogdanova un angļu valodas skolotāja Alla Mihailova.
Metens brauca pār Daugavu,
Integrētā stunda ir viens no mūsdienu mācību procesa veidiem, kas paredz dažādu priekšmetu apvienošanu. Tas veicina skolotāju sadarbību un domāts skolēnu mācīšanās motivācijas paaugstināšanai.







