Arhivs parlaments
2021./2022.m.g.
Skolēnu parlamenta valde
Skolēnu parlamenta prezidents: Katrīna Horsta 11. | |
Prezidenta vietniece Anastasija Stehnovska-Slavska 9.a | |
Kultūras un sporta ministre Sofja Poļetajeva 7.c | |
Preses un informācijas ministrs Aleksandrs Ziļs 10. | |
Sabiedrisko sakaru ministre Kristīne Kovaļčuka 8.c | |
Izglītības un kārtības ministri | |
Sekretāre Sanita Eisaka 7.c |
Skolēnu parlamenta saraksts
Klase | Vārds, uzvārds |
5.a | Artemijs Gridņovs |
5.b | Burinska Valērija |
5.b | Golubova Karīna |
5.b | Evija Dzalbe |
5.c | Kirils Afanasjevs |
6.a | Anastasija Beļska |
6.a | Adelīna Oļehnoviča |
6.b | Marnopoļska Kamila |
6.b | Kirill Mahera |
6.b | Ziļs Vladislavs |
6.c | Ksenija Kazakeviča |
6.c | Darja Dobrovoļska |
7.a | Alina Baklažanova |
7.a | Darja Vasiļjeva |
7.b | Anastasija Beinaroviča |
7.b | Ņikita Šersts |
7.c | Jeļizaveta Žukovska |
7.c | Polina Martinkeviča |
7.c | Jelizaveta Purpliša |
8.a | Jeļizaveta Mikuļčika |
8.b | Iveta Magrina |
8.b | Anastasija Minkeviča |
8.b | Arianna Puzirevska |
8.c | Mija Maksimova |
8.c | Ksenija Starceva |
9.a | Olesja Bogdane |
9.c | Dmitrijs Vasjkovs |
10. | Viktorija Ivanova |
11. | Ņikita Degtjarovs |
11. | Evelīna Vasiļjeva |
Skolēnu parlamenta darba plāns
Spēle “Sveika, Latvija!”
Vai tu zini, kas ir Latvija?
Tā ir zeme, mana dzimtene.
Vai tu zini, kas ir dzimtene?
Tā ir zeme, kur es piedzimu.
(Jānis Peters)
Pilsonības nedēļas ietvaros 12. novembrī mūsu skolā norisinājās interaktīvā spēle “Sveika, Latvija!” 3.-4 klašu skolēniem, ko organizēja skolēnu parlaments.Valstī izsludinātās ārkārtējās situācijas dēļ katra klase spēlēja savā kabinetā, ko iepriekš izrotāja ar saviem Latvijai veltītajiem zīmējumiem. Spēlē noritēja draudzīgā gaisotnē. Sadarbojoties nelielās grupās, skolēni veica dažādus interaktīvus uzdevumus par Latvijas pilsētām, simboliem, tradīcijām, nacionālajiem ēdieniem, tērpiem un ievērojamām vietām. Spēles gaitā audzekņi ne tikai parādīja un apliecināja savas zināšanas, bet arī tās papildināja, uzzinot jaunu un interesantu informāciju par mūsu dzimto zemi.
Sagatavoja Tatjana Anufrijeva, 3.b klases audzinātāja, un Karīna Gomola, 4.a klases audzinātāja
Konkurss “21. gadsimta bruņinieki”
Bruņinieki 21.gadsimtā? Vai bruņinieku laiks ir pagājis? Vai šodien viņi eksistē? Kas mūsdienās ir bruņinieki? Lai atbildētu uz šiem jautājumiem, katru gadu Lāčplēša dienā mūsu skolā notiek konkurss “21. gadsimta bruņinieki” 9. klašu skolēniem, ko rīko skolēnu parlaments. Šogad ārkārtējās situācijas apstākļos konkurss notika tiešsaistē kā virtuālais turnīrs.
Kā zināms, viduslaikos, lai kļūtu par bruņinieku, zēniem bija jābūt ne tikai fiziski labi attīstītiem un prasmīgiem karotājiem, bet arī jāizkopj tādas bruņiniekam nepieciešamās īpašības kā vīrišķība, drosme, dāsnums, izsmalcināta attieksme pret dāmu.
Mūsdienās liela nozīme ir zināšanām un prāta attīstībai, tāpēc šogad konkursā notika prāta spēle. Mūsu jaunieši apliecināja savas zināšanas par Latviju. Jautājumu loks bija plašs: Latvijas vēsture, ģeogrāfija, latviešu tautas kultūras mantojums, galvenie simboli, ievērojamās vietas, ievērojamie Latvijas cilvēki (politiķi, kultūras darbinieki, sportisti), ar kuriem valsts lepojas un kuri nes Latvijas vārdu pasaulē. Sacensības noritēja pozitīvā gaisotnē, stiprinot gan dalībnieku, gan līdzjutēju piederības sajūtu valstij.
Sīvā cīņā titulu „21. gadsimta bruņinieks” ieguva Maksims Orlovs (9.b). 2. vietu ieguva Aleksandrs Žiļs (9.a), Daniels Maždžuļs (9.b) un Dmitrijs Amosovs (9.c)., 3. vietu ieguva Vadims Bartuļs (9.a). Apsveicam konkursa uzvarētājus!
Skolēnu parlamenta locekles S.Poļetajeva un S. Eisaka
Sveiciens Lāčplēša dienā!
Pagalma svētki
Daugavpils pašvaldības programma “Pagalmu remonti” ietvaros ir atjaunots brīnišķīgs pagalms Piekrastes ielā. Par godu tam 11.09.2020. Jaunajā forštatē pilsētnieki tika aicināti uz Pagalma svētkiem. Viesus sagaidīja koncerts, atrakcijas un konkursi.
Daugavpils 16.vidusskolas parlamenta pārstāvji kopā ar sporta skolotāju S.Kiseļovu aktīvi piedalījās šā pasākuma novadīšanā, rīkojot jautrās stafetes un konkursus bērniem.