9.maijā Daugavpils Draudzīgā aicinājuma vidusskolas direktore Kristīna Ivancova sagaidīja viesus no Rīgas valstspilsētas pirmsskolas izglītības iestādēm Nr. 8., 14., 62., 94., 154., 239., 254., 272., “Pērlīte”, “Annele”, “Ābeļzieds”, “Dzīpariņš” – vadītājus un vadītāju vietniekus – un Rīgas Izglītības un informatīvi metodiskā centra Izglītības vadības un projektu nodaļas galveno speciālisti Kitiju Čipāni. Sadarbībā ar Rīgas Izglītības un informatīvi metodisko centru jaunajiem vadītājiem un vietniekiem bija iespēja iepazīties ar DDAV pirmsskolas posma izglītības procesa īstenošanu pārējā uz vienotu skolu.
Viesi apmeklēja rotaļnodarbības DDAV pirmsskolas posmā: Tartu ielā 8 – 5 rotaļnodarbības, Stāvā ielā 41 – 2 rotaļnodarbības un Raipoles ielā 8 – 3 rotaļnodarbības. Paldies pirmsskolas izglītības skolotājām S. Utānei, I. Seļskai, A. Marčenko, I. Zvīdrei, G. Koļesņikovai, K. Vingrei, E. Pivrikai, A. Verbickai, S. Kazakevičai, J. Vorfolomejevai, I. Gorčikai un R. Petrovai par dalīšanos savā pedagoģiskajā pieredzē, vadot rotaļnodarbību. Pēc rotaļnodarbībām direktores vietnieki pirmsskolas izglītības jautājumos O. Dukšinska, T. Kovaļčuka un Ž. Stašāne organizēja tūlītēju atgriezenisko saiti un mini ekskursiju pa izglītības iestāžu telpām.
Skolas direktores vadībā notika nodarbība jaunajiem izglītības iestāžu vadības speciālistiem, kurā prezentēja skolas vienotās pieejas īstenošanas norisi, pastāstīja par līderību, vadot lielu skolu un kolektīvu, kādas ir pārmaiņas un sasniegumi, kādi izaicinājumi ir pārvarēti un kas vēl ir veicams, lai spēcinātu skolas izaugsmi. Kā galveno faktu direktore minēja stipras komandas izveidi un vienotu mērķi un skatījumu. Turpinājumā kolēģi no Rīgas uzdeva sev interesējošos jautājumus, kas saistīti ar pirmsskolas posma pedagoģisko darbību, tas savukārt padziļināja izpratni par iestādes gatavību augt un attīstīties, meklēt risinājumus, saskaroties ar izaicinājumiem. Tikšanās noslēgumā bija abpusējā pārdomu un ideju apmaiņa.
Informāciju sagatavoja: pirmsskolas izglītības metodiķe Mudīte Ozola












