Mēs turpinām iepazīstināt ar darbu pie projektiem.
2.a klases projekta nosaukums – “Nākotnes skola un Es”. Skolēni veidoja sarunu par nepieciešamajām prasmēm nākotnē, respektīvi lasītprasmi. Lasīja un analizēja dažādas literārās pasakas. Apmeklēja pasākumu “Grāmatu diena. Pūčumuiža” Piekrastes bibliotēkā.
7.c klases skolēni izgatavoja putnu barotavas, izveidoja spēli “Tvister” un spēlēja to kopā ar sākumskolas skolēniem. Lasīja “Labestības stāstus” un diskutēja par izlasīto.
7.a klases projekta mērķis – nākotnes skolas ideju un dizaina veidošana. Audzēkņi zīmēja bioloģijas klasi nākotnē: robototehnikas laboratoriju, botānisko dārzu, planetāriju. Kopā ar vecākiem viņi sprieda par apmācības principiem 21.gadsimta skolā. Izstrādāja Slavas stundu, kuras mērķis ir iepazīstināt skolēnus ar cilvēkiem, kuri nesuši Latvijas vārdu pasaulē.
7.februārī 2.un 8.klašu skolēni piedalījās nodarbībās “No prasmēm līdz profesijām”. Teorētiskajā daļā viņiem bija iespēja iepazīties ar inženierzinātnes un tehnoloģiju nozares profesijām, tām nepieciešamajām kompetencēm, prasmēm ikdienas darbā un nākotnes perspektīvām. 3D maketu darbnīcā skolēni iepazina modeļu būves specifiku, praktiski darbojoties – veidojot telpisku maketu.
Skolas avīzes redakcija